Makro wybrało agencję
Sieć hurtowni Makro dołącza do grona klientów agencji Whites. Współpraca będzie obejmować obszar działań SEO oraz content marketingu.

Zadaniem agencji Whites będzie rozwój ruchu organicznego dla głównego serwisu makro.pl oraz dotarcie do najważniejszych biznesowo grup docelowych marki. W projekt zaangażowano zespoły: SEO, content marketingu oraz R&D.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Bardzo się cieszymy na nawiązanie współpracy z marką Makro. Tworzenie eksperckich treści i precyzyjne dotarcie do kluczowych grup docelowych poprzez wyszukiwarkę jest jedną z naszych specjalizacji. Charakterystyka potencjalnych klientów MAKRO zmierza do coraz większej digitalizacji procesów zakupowych i mamy wszelkie możliwości do zagospodarowania tych trendów poprzez dedykowane aplikacje czy sklep online. Nasze działania rozpoczęliśmy od opracowania strategii SEO-contentowej, jednocześnie dbając o nadchodzące zmiany w wyszukiwarce związane m.in. z GEO - mówi Kuba Ciesielski, business development lead w agencji Whites.
Agencja nie podaje na jak długo zawarła z Makro umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Makro wybrało agencję