SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kabaret na żywo” ma więcej widzów niż „Tylko muzyka”. Polsat liderem rynku

Drugi sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,33 mln osób, o 250 tys. widzów więcej niż „Tylko muzykę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego.

„Kabaret na żywo 2” na antenie Polsatu pokazywany jest w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 5 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,22 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 15,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory miał pierwszy odcinek programu, który śledziło 2,64 mln osób.

Dla porównania, nadawana rok temu jedenasta edycja „Tylko muzyki” po trzech pierwszych odcinkach gromadziła średnio 2,08 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił 12,51 proc. udziału w 4+ i 12,98 proc. w 16-49. Oznacza, że kabaretowy program zyskał 250 tys. oglądających.

Z kolei pierwsze trzy odcinki premierowej edycji „Kabaretu na żywo” śledziło 2,20 mln osób, co przełożyło się na 14,04 proc. udziału w 4+, 15,43 proc. w 16-49 oraz 15,22 proc. w 16-59.

Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 2” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 13,95 proc., nadający w tym czasie reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (12,97 proc.; prognoza pogody „Wojenne dziewczyny” i „Młodzi lekarze”), a czwarta - TVP2 (3,70 proc.; programy kabaretowe).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Jedynka i Dwójka.

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo” ma więcej widzów niż „Tylko muzyka”. Polsat liderem rynku

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xawery
Czyli rechot kabaretowy przeniósł się z mediów publicznych do prywaciarza. Z kolei media narodowo-socjalistyczne emitują powtórki rechotu (odpowiednio przycięte, ma się rozumieć)...
odpowiedź
User
dobre
Jak Kabaret na Żywo wygrawa z TVP 1 ja Wojenne Dziewczyny maja prawie 3 mln srednio na odcinek .Raz tak piszecie raz tak .
odpowiedź
User
do debila
Jak Kabaret na Żywo wygrawa z TVP 1 ja Wojenne Dziewczyny maja prawie 3 mln srednio na odcinek .Raz tak piszecie raz tak .


Dla takich przygłupów jak Ty to nie jest portal, to jest serwis dla ludzi inteligentnych.

Ale bezmózgowy pisowski idioto prosze

program na polsacie trwa od 20 do 22
serial tvp1 od 20.25 do 21.20

widzisz debilu różnice?
odpowiedź