2,1 mln widzów pierwszego odcinka „Idola”. Wysoki udział w grupie komercyjnej
Pierwszy odcinek reaktywowanego „Idola” zgromadził przed telewizorami średnio 2,08 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,08 mln widzów. Przełożyło się to na 13,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
W talent show Polsatu przed czteroosobowym jury stają aspirujący wokaliści (w wieku od 16 do 28 lat), prezentując wybraną przez siebie piosenkę. Zgodnie z zasadami uczestnicy etapu castingowego mogą wspierać się akompaniamentem, np. gitary czy pianina lub zaśpiewać to a capella.
Osoby, które zainteresują jurorów przechodzą do kolejnych etapów. W odcinkach na żywo widzowie zagłosują na swoich faworytów, a jurorzy rozstrzygną, kto z dwójki zagrożonych opuści show.
Piątą edycję programu prowadzi Maciej Rock, a w jury zasiadają: Elżbieta Zapendowska, Ewa Farna, Janusz Panasewicz i Wojciech Łuszczykiewicz.
Kolejne odcinki programu na antenie Polsatu pokazywane będą w środy o godz. 20.00.
Pierwsze cztery edycje „Idola” Polsat emitował od wiosny 2002 roku do wiosny 2005 roku, głównie w ramówkach wiosennych. Pierwszą oglądało średnio 2,9 mln widzów, drugą - 3,4 mln, trzecią - 2,6 mln, a czwartą - 1,8 mln widzów.
W wiosennej ramówce Polsat pokaże także nowy serial „Niania w wielkim mieście” i show „The Brain. Genialny umysł”. Pojawią się też m.in. „Kabaret na żywo 2”, „Twoja twarz brzmi znajomo 7”, siódmy sezon „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, kolejna edycja programu Katarzyny Dowbor „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki 9”, nowe odcinki „Świata wg Kiepskich” czy „Daleko od noszy. Reanimacja”.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu br. wyniósł 10,71 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów pierwszego odcinka „Idola”. Wysoki udział w grupie komercyjnej