SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,1 mln widzów pierwszego odcinka „Idola”. Wysoki udział w grupie komercyjnej

Pierwszy odcinek reaktywowanego „Idola” zgromadził przed telewizorami średnio 2,08 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W środę, 15 lutego br. o godz. 20.00 Polsat pokazał pierwszy odcinek muzycznego widowiska „Idol”, który wrócił na antenę stacji po 12 latach przerwy.

Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,08 mln widzów. Przełożyło się to na 13,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

W talent show Polsatu przed czteroosobowym jury stają aspirujący wokaliści (w wieku od 16 do 28 lat), prezentując wybraną przez siebie piosenkę. Zgodnie z zasadami uczestnicy etapu castingowego mogą wspierać się akompaniamentem, np. gitary czy pianina lub zaśpiewać to a capella.

Osoby, które zainteresują jurorów przechodzą do kolejnych etapów. W odcinkach na żywo widzowie zagłosują na swoich faworytów, a jurorzy rozstrzygną, kto z dwójki zagrożonych opuści show.

Piątą edycję programu prowadzi Maciej Rock, a w jury zasiadają: Elżbieta Zapendowska, Ewa Farna, Janusz Panasewicz i Wojciech Łuszczykiewicz.

Kolejne odcinki programu na antenie Polsatu pokazywane będą w środy o godz. 20.00.

Pierwsze cztery edycje „Idola” Polsat emitował od wiosny 2002 roku do wiosny 2005 roku, głównie w ramówkach wiosennych. Pierwszą oglądało średnio 2,9 mln widzów, drugą - 3,4 mln, trzecią - 2,6 mln, a czwartą - 1,8 mln widzów.

W wiosennej ramówce Polsat pokaże także nowy serial „Niania w wielkim mieście” i show „The Brain. Genialny umysł”. Pojawią się też m.in. „Kabaret na żywo 2”, „Twoja twarz brzmi znajomo 7”, siódmy sezon „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, kolejna edycja programu Katarzyny Dowbor „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki 9”, nowe odcinki „Świata wg Kiepskich” czy „Daleko od noszy. Reanimacja”.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu br. wyniósł 10,71 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów pierwszego odcinka „Idola”. Wysoki udział w grupie komercyjnej

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
No wynik nie porywa. Sam obejrzałem godzinę i wynudziło mnie. Wyczuwam spadek w kolejnych tygodniach. Swoją drogą Idol nie jest aż tak dobrym formatem na chwilę obecną choćby przez limit górny, którego przykładowo w The X Factor nie ma.
odpowiedź
User
abc
Szału nie ma… Polsat pewnie liczył na więcej. Środa to chyba nie był najlepszy pomysł.
odpowiedź
User
Seni
"Wysoki udział" no bez przesady tam. Wynudziliśmy się na Idolu niesamowicie. 2 godziny. Nigdy więcej. Dziwne. że nie wzięli X Factora. który jest lepszą i nowocześniejsza wersją Idola. Zrozumieć Ninę Terentiew :-)
odpowiedź