Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z siatkarzami zasypani wyprzedażą w kampanii SmartDomu (wideo)
Grupa Cyfrowy Polsat zaczęła kampanię reklamującą poświąteczną ofertę wyprzedażową w programie rabatowym SmartDom. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, TFP i Vizeum Polska.
W spocie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak po zakupach w centrum handlowym trafiają na stos prezentów, przy przeniesieniu których pomagają im siatkarze reprezentacji Polski na czele z trenerem Stephane’em Antigą.
Kampania podkreśla, że w ramach promocji wyprzedażowej w SmartDomu niektóre modele smartfonów są dostępne w dużo niższych cenach, ponadto można skorzystać z oferty: internet za 50 proc., telewizja za złotówkę.
W poprzedniej, bożonarodzeniowej kampanii reklamowej SmartDomu Brodzik i Wilczak też wystąpili razem ze Stephane’em Antigą.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, radiu oraz internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group Poland, spot wyprodukował dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów od początku 2016 roku odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z siatkarzami zasypani wyprzedażą w kampanii SmartDomu (wideo)