Jet Line powiększa flotę samochodów reklamowych MobiJet
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line inwestuje w rozwój nośników, powiększając o sześć liczbę MobiJetów, czyli samochodów reklamowych z dwoma billboardami formatu 18 m kw.
Oznacza to, że od kwietnia br. w ofercie firmy będzie 13 MobiJetów, czyli 26 powierzchni o wymiarach 6x3m.
MobiJet to samochód z reklamą w postaci dwóch klasycznych billboardów formatu 18 m kw., zamontowanych na platformie Iveco. To mobilny billboard, który zwiększa zasięg miejskich działań marketingowych.
- Inwestycją w nowe MobiJety odpowiadamy na zapotrzebowanie marketerów na skuteczną i wygodną formę komunikacji w przestrzeni. Kupiliśmy sześć nowych samochodów, które właśnie są przystosowywane do pełnienia funkcji mobilnych nośników reklamowych. Tak jak w przypadku wcześniejszych MobiJetów, tablice reklamowe są zintegrowane z autem. Cały samochód, wraz z szoferką czy burtami, może stać się jedną przestrzenią do komunikacji - opisuje Andrzej Słomka, dyrektor zrządzający oraz dyrektor sprzedaży i marketingu w Jet Line.
Reklamy na MobiJetach będą oświetlone w systemie backlight: źródło światła znajduje się za plakatem i jest równomiernie rozkładane na grafice.
Dołącz do dyskusji: Jet Line powiększa flotę samochodów reklamowych MobiJet