Gigant reklamy zewnętrznej zmieni właściciela?
Wiodąca niemiecka firma outdoorowa Ströer rozważa sprzedaż swojego działu reklamy zewnętrznej. Cena może wynieść miliard dolarów – podał serwos Billboardinsider.
Serwis informuje, powołując się na doniesienie Bloomberga, że grupa Ströer przyciągnęła zainteresowanie inwestorów finansowych Hellman & Friedman i KKR.
Właściciele Ströer przewidują, że sprzedaż działu reklamy zewnętrznej (OOH) może przynieść im około 4 miliardy euro. Firma prowadzi w całych Niemczech działalność obejmującą około 300 tys. ofert medialnych w sektorze reklamy zewnętrznej. Ströer oferuje klientom szeroką gamę różnych mediów statycznych i cyfrowych: od klasycznych słupów reklamowych i billboardów, po media podświetlane, takie jak plakaty citylight i megalight, po cyfrowe wideo.
Sieć wideo Ströera obejmuje ponad 7000 nośników cyfrowych w węzłach transportowych, takich jak dworce kolejowe, ulice, centra handlowe oraz perony metra i kolei podmiejskiej w głównych miastach Niemiec. Dzięki temu firma jest największym dostawcą rozwiązań komunikacji cyfrowej w przestrzeni publicznej w Niemczech.
Dołącz do dyskusji: Gigant reklamy zewnętrznej zmieni właściciela?