Jan Mosiejczuk na czele strategii Chapter2
Jan Mosiejczuk objął funkcję stratega i eksperta komunikacji marketingowej w grupie Chapter2, na stanowisku head of strategy.
Jan Mosiejczuk wspiera działalność funkcjonujących w grupie spółek Sustanaible Brands Polska, FCB&theMilkman oraz agencji reklamowej Keino.
Mosiejczuk ma ponad 25-letnim doświadczenie w dziedzinie mediów, reklamy i transformacji marek. Jako dyrektor strategii i planowania oraz lider zespołów brał udział w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości w Dentsu, Carat, Grey, Saatchi&Saatchi, Y&R, Leo Burnett i Publicis. Realizował projekty cross-sell w ramach międzynarodowych grup mediowych i reklamowych.
Stworzył od podstaw pięć marek, repozycjonował liczne brandy FMCG i usługowe (m.in. dla firm Danone, Carlsberg, Wedel). Wprowadził na rynek markę Millennium Bank i PTE OFE Ego, prowadził re-launch BIG Banku Gdańskiego, Kredyt Banku i Banku Millennium, re-branding dla DnB NORD Bank i DOMINET Bank. Tworzył strategie komunikacji i reklamy dla wiodących kampanii CSR i projektów społecznych w Polsce – w tym dla Danone „Podziel się Posiłkiem"; czy dla Amnesty International - #uwolnijprawde; Fundacja Dzieci Niczyje – kampania "Dziecko w sieci".
W skład ekosystemu komunikacyjnego Chapter2 wchodzą agencja reklamowa Keino, agencja kreatywna FCB & the Milkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.
Dołącz do dyskusji: Jan Mosiejczuk na czele strategii Chapter2