Jan Mosiejczuk: z Grey Group do Isobar Poland
Do zespołu Isobar Poland dołączył Jan Mosiejczuk, gdzie objął stanowisko brand strategy champion. Ostatnio pracował w Grey Group.

Mosiejczuk będzie odpowiadał za planowanie największych kampanii oraz usługi konsultingowe dla obecnych i nowych klientów agencji.
- Tworzymy silne fundamenty usług konsultingowych związanych z budową i pozycjonowaniem architektury marek. Nasz dział strategii obok projektowania klasycznej komunikacji realizuje również projekty na styku strategii marek oraz strategii produktu - mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Isobar Poland.
Mosiejczuk posiada 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do Isobar Poland przeszedł z Grey Group, gdzie pracował na stanowisku planning director. Wcześniej pełnił funkcje dyrektora strategii w agencjach San Markos, Saatchi & Saatchi i pracował m.in. w Leo Burnett, Publicis oraz Young & Rubicam. Na koncie ma 5 nagród Effie, Złote Orły i Kreaturę. Był również jurorem w konkursach KTR i Effie.
Dołącz do dyskusji: Jan Mosiejczuk: z Grey Group do Isobar Poland