ING w nowej kampanii kieruje się do generacji Z. W reklamie ZuzaOK, Lumpfinds, Ewela i Kuba z Analizy i Obliczenia w Rapie
W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski docenia pierwsze zawodowe osiągnięcia młodych osób. Akcję przygotowały Gong, Mullen Lowe Media Hub i 24/7 Communication.

W najnowszej kampanii „Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia”, skierowanej do młodych, ING oddał głos faktycznym przedstawicielom generacji Z.

Influencerzy w kampanii ING
W kampanii swoje historie przedstawili influencerzy: ZuzaOK, Lumpfinds, Ewela i Kuba z Analizy i Obliczenia w Rapie.
W nowej kampanii ING docenia pierwsze zawodowe osiągnięcia młodych – generacji Z – i ich dążenia do niezależności, samorealizacji i sprawczość.
- Dla młodych pieniądze to droga do samodzielności i wolności. Mają wiele niesztampowych pomysłów na ich zarabianie i ciekawe podejście do pracy, które mogą być zaskakujące dla ich rodziców i starszych pokoleń. ING docenia życiową zaradność młodych i działanie w zgodzie ze sobą. Rozumiemy ich dążenie do niezależności i wspieramy je dopasowaną ofertą - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem Internet (digital i social media), Spotify i direct marketing.
Kampanii towarzyszy promocja „Do 200 zł za otwarcie konta Mobi”, w której można otrzymać nagrodę do 200 zł między innymi za płatności kartą i BLIKiem oraz za cele oszczędnościowe.
Kreację przygotowała agencja Gong, za zakup mediów odpowiada Mullen Lowe Media Hub. Działania PR prowadzi 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: ING w nowej kampanii kieruje się do generacji Z. W reklamie ZuzaOK, Lumpfinds, Ewela i Kuba z Analizy i Obliczenia w Rapie