Strona główna "starego" Onetu w reklamie banku
ING Bank Śląski w ramach kampanii dotyczącej produktów emerytalnych prowadzi akcje, w której przywołuje m.in. dawny, znany przed laty, layout głównej strony Onetu.
ING Bank Śląski prowadzi kampanię reklamową, w której przypomina się z ofertą produktów emerytalnych. Zachęca do odkładania na finansową przyszłość hasłem „10 lat po maturze? Pomyśl o dodatkowej emeryturze”. Do odkładania pieniędzy na przyszłość bank proponuje produkty emerytalne IKE i IKZE, w promocji z premią w wysokości nawet do 700 zł.
W ramach tej kampanii bank nawiązuje do dawnej strony głównej portalu Onet. Na jej tle wyświetlone jest logo banku oraz pytanie: “Pamiętasz taki Onet? To znaczy, że emerytura jest bliżej, niż myślisz”.
Kampanię z akcją łączy wspólna myśl, że czas biegnie szybko, a przyszłość jest bliżej niż nam się wydaje. - Czas biegnie tak szybko, że nie zdajemy sobie sprawy z jego upływu. Żeby sobie to uświadomić, potrzebujemy mocnego impulsu z zewnątrz. W akcji odwołujemy się do ikonicznych wydarzeń z życia czy przedmiotów z przeszłości naszej grupy docelowej, które jej przedstawiciele do dziś wspominają z ogromnym sentymentem. Często nie mają pojęcia, jak wiele czasu upłynęło od tych wydarzeń i paradoksalnie bliżej im właśnie do emerytury, niż do wspominanego okresu w życiu. To zakotwiczenie w przeszłości jest właśnie wskazówką, dzięki której możemy sobie uświadomić, że być może już pora zastanowić się nas swoją finansową przyszłością - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Majer-Skorupa, senior expert - communications w ING Banku Śląskim.
Akcja jest prowadzona w internecie – obejmuje szerokozasięgowe portale – Onet, Interia, Filmweb, Wykop, działania w systemie reklamowym Googla i Mety oraz działania wideo na portalu Youtube i serwisach VoD. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Gong.
Dołącz do dyskusji: Strona główna "starego" Onetu w reklamie banku