Hypermedia reklamuje w internecie kredyt hipoteczny PKO BP
W internecie trwa kampania reklamowa kredytu hipotecznego „Własny Kąt” oferowanego przez PKO BP. Akcję przygotowała agencja interaktywna Hypermedia.
Działania reklamujące kredyt hipoteczny „Własny Kąt” PKO BP w internecie są dopełnieniem kampanii prowadzonej od połowy maja w telewizji i na outdoorze (więcej). Przekaz opiera się na haśle „Jestem u siebie” i wizerunku osób wykonujących codzienne czynności. Jednocześnie akcja informuje, że według danych Związku Banków Polskich co trzeci kredyt hipoteczny w naszym kraju jest udzielany przez PKO Bank Polski. Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat żyjących w miastach i mających średnie lub wyższe wykształcenie.
Kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów na jej potrzeby przygotowała agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska). Akcja – oparta na nośnikach wideo w rozmiarach 750x200, 300x250 i 160x600 – obejmuje portale Gazeta.pl. Interia.pl, Onet.pl iWP.pl oraz strony z sieci IDMnet, ARBOmedia, BIZONmedia, Behavia i CoreMedia.
Kampanię zaplanowano do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia reklamuje w internecie kredyt hipoteczny PKO BP