Heads Advertising przygotuje ATL-ową kampanię Amolu
Agencja Heads Advertising przygotowuje kampanię reklamową marki Amol - leku bez recepty stosowanego przy złym samopoczuciu, przeziębieniu, bólach głowy, bólach mięśni i stawów oraz w dolegliwościach trawiennych.
Heads Advertising wygrała przetarg firmy Takeda Polska na obsługę reklamową Amolu. Liczby i nazw pozostałych agencji biorących w nim udział nie podano.
Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji marki oraz kreacji spotów reklamowych. Zajmie się również nadzorem kreatywnym produkcji telewizyjnej.
Firmy nie podają, na jak długo podpisały umowę. Nie zdradzają też, kiedy ruszy kampania Amolu przygotowana przez wybraną agencję.
Ostatnie aktywności reklamowe Amolu realizowała agencja Banah Group. Z kolei mediową obsługą firmy Takeda Polska zajmuje się od dwóch lat OMD.
Dołącz do dyskusji: Heads Advertising przygotuje ATL-ową kampanię Amolu