Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski Wie”. Marka pozycjonuje się jako ekspert, ale nie tylko w dziedzinie gotowania.
Firma Princes Foods rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Olej Wielkopolski pod hasłem "Wielkopolski Wie".
30-sekundowy spot telewizyjny kreuje ekspercki wizerunek marki oraz w platformowy sposób pokazuje Olej Wielkopolski szerzej, niż wyłącznie jako eksperta od gotowania.
Pokazuje, że Wielkopolski wie nie tylko, jak tworzyć doskonałe dania, ale i jak zebrać całą rodzinę przy jednym stole, przywołać wspomnienia i łączyć pokolenia.
Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Heads Advertising, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Wavemaker.
Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w kanałach digitalowych.
Dołącz do dyskusji: Olej Wielkopolski rusza z nową serią reklam