SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6

Oleofarm wprowadza na rynek nowy suplement diety MAG-Vitum B6 - magnez w formie cytrynianu z witaminą B6. Kampanię przygotowała agencja Heads Advertising.

fot. mat.pras.fot. mat.pras.

W 15-sekundowym spocie telewizyjnym wykorzystano zabieg formalny, czyli celowe, postprodukcyjne zakłócenia obrazu i dźwięku.

Mają one na celu ilustrację efektów braku magnezu w organizmie, a ich eliminacja ma symbolizować uzupełnienie diety o MAG-Vitum B6.

Agencja Heads Advertising odpowiada za koncept kreatywny i nadzór realizacyjny. Reżyserem spotu jest Adrian Chudek.

Kampania prowadzona jest w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych.

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/cQsZ77rIOfs" title="Spot MAG-Vitum B6 15" "="" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" width="640" height="480" frameborder="0">

Dołącz do dyskusji: Oleofarm kampanią wspiera MAG-Vitum B6

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl