Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na jesień i zimę
Grupa RMF podała cennik reklamowy swoich stacji radiowych, który będzie obowiązywał od września do grudnia bieżącego roku. Droższe będą przede wszystkim spoty w RMF Classic.
W nowym cenniku reklamowym Grupy RMF ceny spotów w sieci RMF Maxxx są takie same, jak w obowiązującej obecnie ofercie wakacyjnej (więcej). I tak za najdroższą 30-sekundową reklamę emitowaną w 15 rozgłośniach (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–9:00 i 16:00–18:00) trzeba będzie zapłacić 2,9 tys. zł netto. Z kolei spoty w RMF FM będą kosztować tyle, co wiosną bieżącego roku, przy czym wprowadzany jest nowy podział dni powszednich: na poniedziałek i wtorek oraz środę, czwartek i piątek. Najdroższe w nowym cenniku tej stacji są bloki reklamowe od środy do piątku między 8:00 a 10:00 – 30-sekundowy spot kosztuje w tym paśmie 19,7 tys. zł netto.
Drożeją za to reklamy w RMF Classic, co Grupa RMF uzasadnia rozszerzeniem zasięgu tej stacji o Poznań oraz rosnącymi wynikami jej słuchalności. W nowym cenniku za najdroższe spoty – od poniedziałku do piątku między 7:00 a 10:00 – trzeba będzie zapłacić po 1,3 tys. zł netto, czyli o 100 zł więcej niż w wakacje, a o 320 zł więcej niż wiosną bieżącego roku.
Przedstawiony właśnie cennik reklamowy Grupy RMF będzie obowiązywał w jej stacjach radiowych od 30 sierpnia bieżącego roku do 2 stycznia przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na jesień i zimę