Andrzej Piaseczny twarzą nowej kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje
Andrzej Piaseczny został twarzą najnowszej kampanii wizerunkowej zatytułowanej “Największe przeboje lat 80. i 90.” promującej Radio Złote Przeboje (Grupa Eurozet). Wokalista pojawi się nie tylko na billboardach, ale i na antenie rozgłośni.

Najnowsza kampania Radia Złote Przeboje obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, w których można usłyszeć rozgłośnię, a także wybrane portale internetowe oraz media społecznościowe. Akcję promuje swoją twarzą Andrzej Piaseczny. Wybór wokalisty nie jest przypadkowy.
“To jedna z kultowych polskich gwiazd muzycznych lat 90. XX wieku, wciąż obecnych na rynku. Teraz słuchacze Radia Złote Przeboje mają okazję poznać go jeszcze bliżej za sprawą nowego cyklu ‘Największe przeboje lat 80. i 90. według Andrzeja Piasecznego’” – czytamy w komunikacie rozgłośni.
Czytaj także: Drożeją reklamy w stacjach Eurozetu
Artysta będzie pojawiać się na antenie codziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 10:00 w audycjach rozmowy o muzyce, filmie, modzie i innych tematach związanych ze wspomnieniami z lat 80. i 90. Ponadto w związku z kampanią dla słuchaczy przygotowano konkurs, w którym do wygrania są radyjka z limitowanej serii Radia Złote Przeboje sygnowane nazwiskiem Piasecznego.
“Żeby otrzymać nagrodę należy słuchać uważnie programu i zebrać w odpowiedniej kolejności ukryte w ciągu dnia słowa piosenkarza, które składają się w trzywyrazowe zdanie. Następnie nagrać je na sekretarkę wraz z odpowiedzią na pytanie: "Za co najbardziej lubisz Radio Złote Przeboje?'” – informuje nadawca.
Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiadał Dział Marketingu Grupy Eurozet.
Radio Złote Przeboje to jedna z dziewięciu rozgłośni wchodząca należących do Grupy Eurozet (Radio ZET, TOK FM, Antyradio, Radio Plus, Radio Pogoda, Meloradio, Rock Radio i Chillizet).
Dołącz do dyskusji: Andrzej Piaseczny twarzą nowej kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje