Kolejne rozgłośnie w sieci reklamowej Grupy RMF
Sieć audioXi, flagowa platforma Grupy RMF do cyfrowej reklamy audio, powiększa zasięgi. Na przełomie roku do jej grona dołączyły dwie nowe rozgłośnie lokalne. audioXi ma ich w ofercie już 50.
audioXi to sieć reklamy digital audio, która łączy reklamodawców z odbiorcami treści audio. Na polskim rynku zadebiutowała w sierpniu 2023 roku.
– Tym, co wyróżnia nas na tle konkurencji jest z pewnością podejście do zakupu reklamy dźwiękowej w internecie – audioXi oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych, zdefiniowanych przez reklamodawcę cechach, a nie samą obecność na stronach czy kanałach radiowych online. Co więcej, nie opieramy się tylko na jednym brandzie, tylko korzystamy z możliwości całej sieci po to, by jak najlepiej skupić się na użytkowniku. To system decyduje, gdzie pojawi się kampania, w zależności od specyfiki i potrzeb kampanii, opierając się na danych demograficznych, geograficznych, a także behawioralnych, trafiając do użytkowników z jasno zdefiniowanej grupy docelowej – mówi Wiktoria Bobrowicz, product manager audioXi.
Wraz z powiększeniem się sieci o dwie nowe rozgłośnie lokalne, Radio Skierniewice z jego dwoma stacjami, tj. Radio RSC oraz RSC Dance, a także Radio Sudety24, audioXi dociera obecnie do 6,24 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, oferując reklamodawcom dostępną powierzchnię reklamową sieci na poziomie 488 mln odsłon. Od czasu startu sieci, wyemitowano już ponad 2 tysiące kampanii, z których skorzystało blisko 170 klientów. Wśród partnerów audioXi znajdują się nie tylko wszystkie stacje Grupy RMF, lokalne rozgłośnie, ale także inni ogólnopolscy, duzi gracze – m.in. główne stacje Polskiego Radia (m.in. Jedyna, Dwójka, Trójka i Czwórka), ale także doskonale znany internetowym słuchaczom, Open FM.
– Współpraca z tak dużą liczbą różnych partnerów pozwala na stworzenie naprawdę unikalnego produktu. Klienci dostają dzięki niemu nowe pole do penetracji grup docelowych i mogą skutecznie walczyć o uwagę słuchaczy inaczej konsumujących media. Wiemy, że inni gracze na rynku już próbują rozwijać ten format, ale to właśnie audioXi ma możliwość dotarcia do dokładnie takiego odbiorcy, jakiego potrzebuje reklamodawca i to nie tylko spośród radiostacji Grupy RMF – dodaje Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF.
Dołącz do dyskusji: Kolejne rozgłośnie w sieci reklamowej Grupy RMF