Grupa Enea kontynuuje współpracę z click community
Krakowska agencja click community wygrała kolejny przetarg na roczną obsługę social mediów grupy energetycznej Enea. Kwota przetargu to 490 tysięcy netto.

To kolejny przetarg tego klienta, w którym wygrała click community. W ubiegłym roku agencja obsługiwała tego klienta m.in. na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Była też odpowiedzialna za projekt wizerunkowo- sponsoringowy “Po mocnej stronie” z koszykarzami w roli głównej.
W 2020 roku do zadań agencji będzie należała obsługa takich kanałów jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji marki w Social Mediach, przeprowadzenie konkursu bezaplikacyjnego oraz wdrożenie koncepcji komunikacyjnej projektu Enea IronMan 70.3.
Pracę zespołu projektowego koordynuje account relationship manager Anna Majsterek.
Dołącz do dyskusji: Grupa Enea kontynuuje współpracę z click community
Witamy w 2020 roku, gdzie click community nie jest już Rahima ;)