GPW z pierwszą w historii kampanią reklamową
5 maja rusza pierwsza w historii Giełdy Papierów Wartościowych wWarszawie telewizyjna kampania społeczno-informacyjna pod hasłem"Nie myśl o wszystkim jak o grze".
- Nagle spadki notowań z początku roku spowodowały, żepostanowiliśmy przybliżyć Polakom tematykę giełdy. Z drugiej stronykampania jest wyrazem rosnącego zainteresowania inwestowaniem -mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Marszałek z biura promocjii informacji publicznej GPW w Warszawie.
W ramach kampanii emitowanych będzie 6 różnych filmówreklamowych, mających uświadomić odbiorcom, czym jest giełda ijakie mechanizmy rządzą inwestowaniem na rynku kapitałowym.
- Postaramy się wyjaśnić podstawowe zagadnienia związane zgiełdą jak hossa czy bessa - dodaje Dariusz Marszałek.
Kampanię, która potrwa od 5 maja do końca miesiąca, zaplanowanow kanałach telewizji publicznej i w kanałach biznesowych. Kampaniazasięgiem obejmie również radio. Wykorzystane zostaną stacje ozasięgu ogólnopolskim.
Biura promocji GPW nie podaje, jaki jest budżet kampanii.
Dołącz do dyskusji: GPW z pierwszą w historii kampanią reklamową