Dynamiczna podmiana reklam w kolejnej stacji. Podpisano umowę z GPW DAI
Spółka GPW DAI, która ma platformę do dynamicznej podmiany reklam, podpisała właśnie umowę ze stacją TV Regio. Partnerem technologicznym spółki została Grupa Orange.
Jak przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Wigurski, wiceprezes GPW DAI prawdopodobnie już w lutym zostaną zrealizowane pierwsze kampanie z TV Regio.
Partnerem technologicznym GPW DAI, obok dotychczasowego - Emitela - została Grupa Orange. W ramach współpracy dostarczyła kompleksowe rozwiązanie, które obejmuje: infrastrukturę sprzętową i programową (Orange + Integrated Solutions), technologię CDN (Content Delivery Network) do dystrybucji reklam (Orange), integrację z serwerami reklamowymi różnych dostawców (BlueSoft) rozwiązanie do fizycznego umieszczania reklam w strumieniu wideo (Orange + MediaKind) oraz unikalne algorytmy profilowania widzów oparte na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym.
– Partnerstwo z Grupą Orange Polska otworzyło przed nami zupełnie nowe możliwości budowania zasięgu dla reklamy personalizowanej. Dzięki ich kompleksowemu rozwiązaniu technologicznemu stworzyliśmy platformę, która nie tylko odpowiada na aktualne wyzwania rynku reklamowego, ale także wyznacza nowe standardy w branży. Szczególnie cenimy sobie elastyczność i skalowalność dostarczonego rozwiązania. Pozwala nam to szybko reagować na zmieniające się potrzeby rynku i systematycznie rozszerzać naszą ofertę – powiedział Michał Wigurski.
- Co więcej, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym możemy oferować naszym klientom niespotykany dotąd poziom precyzji w targetowaniu reklam, który nie był dotychczas dostępny w telewizji linearnej. Ta współpraca to dla nas więcej niż tylko relacja klient – dostawca. To prawdziwe partnerstwo technologiczne, które pozwala nam wspólnie kształtować przyszłość reklamy telewizyjnej w Polsce. Jestem przekonany, że to dopiero początek naszej wspólnej drogi ku innowacjom w świecie mediów i reklamy - dodał Wigurski.
GPW DAI zrealizowała w grudniu pierwszą w pełni komercyjną kampanię dynamic ad insertion z siecią handlową Biedronka. Firma kupiła od spółki-matki Platformę Aukcyjną TeO, zbudowaną w ramach prac badawczo-rozwojowych przy wsparciu NCBiR. Kampania na Dolnym Śląsku była możliwa dzięki umowie z lokalnym operatorem Korbank.
- W listopadzie podpisaliśmy umowę z Telewizją Puls i od razu zaczęliśmy prowadzić kampanie, jakich wcześniej nikt nie prowadził – czyli w oparciu o telewizję linearną. Na bazie pierwszych zleceń z domu mediowego GroupM rozpoczęliśmy kampanię świąteczną dla Jeronimo Martins w sklepach Biedronka. Na bazie tego zlecenia uruchomimy kolejne – opowiadał na łamach Wirtualnemedia.pl Michał Wigurski kilka tygodni temu.
Spółka GPW DAI w 2023 roku zanotowała 217 tys. zł przychodów, a przy 1,37 mln zł kosztów operacyjnych jej strata netto sięgnęła 1,14 mln zł. Prezesem firmy od wiosny ub.r. pozostaje Paweł Laskowski.
Dołącz do dyskusji: Dynamiczna podmiana reklam w kolejnej stacji. Podpisano umowę z GPW DAI