SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Globalny budżet Reeboka dla DDB

Firma Reebok przekazała swój cały globalny budżet kreatywny w ręceagencji reklamowej DDB.

Wcześniej obowiązki kreatywne należącej do Adidas Group markispoczywały na barkach różnych agencji w różnych częściach świata.Przykładowo w USA od 2004 roku Reeboka obsługiwała należąca doDentsu agencja mcgarrybowen.

Reebok przekazał DDB swój warty około 60 milionów dolarów budżetbez postępowania przetargowego.

"DDB pokazała nam niebywałą głębię kreatywnych zasobów na całymświecie, wnikliwe myślenie w nietradycyjnych obszarach oraz pasjędla rozwiązań kreatywnych poza reklamą" - stwierdził RichPrenderville, szef ds. globalnego marketingu marki w Reeboku.

Globalny dyrektor wykonawczy agencji Chuck Brymer zapowiedział,że budżet Reeboka będzie obsługiwany przez wiele zlokalizowanych nacałym świecie biur DDB, m.in. w Berlinie, Chicago i Hong Kongu.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet Reeboka dla DDB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl