Globalny budżet Reeboka dla DDB
Firma Reebok przekazała swój cały globalny budżet kreatywny w ręceagencji reklamowej DDB.
Wcześniej obowiązki kreatywne należącej do Adidas Group markispoczywały na barkach różnych agencji w różnych częściach świata.Przykładowo w USA od 2004 roku Reeboka obsługiwała należąca doDentsu agencja mcgarrybowen.
Reebok przekazał DDB swój warty około 60 milionów dolarów budżetbez postępowania przetargowego.
"DDB pokazała nam niebywałą głębię kreatywnych zasobów na całymświecie, wnikliwe myślenie w nietradycyjnych obszarach oraz pasjędla rozwiązań kreatywnych poza reklamą" - stwierdził RichPrenderville, szef ds. globalnego marketingu marki w Reeboku.
Globalny dyrektor wykonawczy agencji Chuck Brymer zapowiedział,że budżet Reeboka będzie obsługiwany przez wiele zlokalizowanych nacałym świecie biur DDB, m.in. w Berlinie, Chicago i Hong Kongu.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet Reeboka dla DDB