Pięć agencji w przetargu XTB, firma wypłaci rejection fee
Polska platforma inwestycyjna XTB rozpoczęła przetarg kreatywny. Zaprosiła do niego pięć agencji, a tym, które odpadną zapłaci rejection fee.
Przetarg dotyczy nowej idei kreatywnej do kolejnej odsłony kampanii realizowanej ze Zlatanem Ibrahimovicem - współpracuje on z marką od jesieni 2024 roku.
Maria Bankiet-Kamińska z XTB przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl, że zaproszono do niego pięć agencji: McCann, 180 heartbeats+Jung v. Matt, Havas Warsaw, DDB Warszawa i 2012 Agency.
Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na koniec lutego. Umowa z agencją będzie podpisana ramowo, bez określonego terminu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencje, które biorą udział w przetargu a z niego odpadną otrzymają od XTB Rejection fee. – Rejection fee to praktyka, którą już stosowaliśmy w przeszłości i naszym celem jest realizowanie przetargów kreatywnych w takim modelu – informuje Maria Bankiet-Kamińska.
Obsługą mediową XTB zajmuje się Media Context.
Dołącz do dyskusji: Pięć agencji w przetargu XTB, firma wypłaci rejection fee