Gdańsk szuka miejskiego tiktokera. Twarzą akcji Piotr „Edzio” Bylina
Równo w rok po wejściu na platformę TikTok miasto Gdańsk rozpoczyna poszukiwania osoby, która mogłaby współpracować z ratuszem jako oficjalny miejski tiktoker. Wymagania są nieduże: ukończone 16 lat i pomysły na pokazywanie Gdańska na TikToku. Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem „Edzio”.
Zgłoszenia do pierwszego etapu przyjmowane będą do 26 sierpnia. Wystarczy mieć skończone 16 lat i świeże pomysły na pokazanie miasta w krótkiej, dynamicznej formie na TikToku.
Dla najlepszych czekają i możliwość współpracy z Piotrem Byliną, czyli tiktokowym „Edziem”, który został ambasadorem akcji.
@edziorap Zostan tiktokerem miasta @gdansk_official regulamin konkursu: https://bit.ly/casting_mg #współpracareklamowa ♬ dźwięk oryginalny - Edzio weź coś nawiń
– Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska – mówi Piotr Bylina. – Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu – dodaje.
Gdańsk od roku na TikToku
Pierwszy etap castingu potrwa do 26 sierpnia i obejmuje zebranie zgłoszeń i wybór osób, które zakwalifikują się do kolejnej części. Następnie uczestnicy i uczestniczki zrealizują jedno z trzech określonych przez organizatorów zadań castingowych. Komisja konkursowa, w skład której wchodzi Piotr Bylina, przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku, partnera konkursu - agencji Personal PR oraz Gdańskiej Rady Młodzieżowej - wyłonią maksymalnie trójkę zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w wysokości 2 tysięcy złotych, możliwość przygotowania materiałów wideo pod opieką "Edzia" , a także szansę na stanie się mikroinfluencerem.
Wchodząc na TikToka rok temu, przedstawiciele Gdańska podkreślali, iż chodzi o wykorzystanie ogromnego potencjału przekazu informacyjno-marketingowego, jaki niesie za sobą ta platforma. - Pozwala ona na tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy internetu, a których nie znajdziemy na innych kanałach społecznościowych. Naszą misją jest dotarcie z informacją do jak największej liczby mieszkanek i mieszkańców w różnym wieku. Dlatego korzystamy z najlepszych dostępnych narzędzi, które zapewniają efektywną komunikację opartą na pokazywaniu zmieniającego się Gdańska we wszystkich obszarach i aspektach jego życia – komentował w sierpniu 2021 Marek Bonisławski, dyrektor biura prezydenta UM w Gdańsku.
Dołącz do dyskusji: Gdańsk szuka miejskiego tiktokera. Twarzą akcji Piotr „Edzio” Bylina