TikTok daje markom więcej kontroli nad kontekstem emisji reklam
TikTok rozszerza zestaw narzędzi brand safety wprowadzając Video Exclusion List i Profile Feed Exclusion List. Pozwalają one wykluczać konkretne treści i profile z kampanii. Oba rozwiązania są już dostępne globalnie w ramach rozszerzonego pakietu TikTok Safety Suite.

TikTok Video Exclusion List pozwala na blokowanie emisji reklam przy określonych filmach, co zapewnia szybką reakcję i precyzyjne dopasowanie do treści. Z kolei TikTok Profile Feed Exclusion List umożliwia wykluczenie konkretnych profili z emisji reklam, co pomaga zachować spójność komunikacji marki.
Oba rozwiązania będą dostępne globalnie w Brand Safety Hub w TikTok Ads Manager, gdzie reklamodawcy mogą zarządzać nimi samodzielnie lub przy wsparciu zaufanych partnerów zewnętrznych, takich jak Integral Ad Science, DoubleVerify i Zefr. TikTok Video Exclusion List jest już aktywne, a TikTok Profile Feed Exclusion List pojawi się wkrótce.
Z myślą o wygodzie i skuteczności działań marek, TikTok przygotował Brand Safety & Suitability Playbook – przewodnik zawierający: szczegółowe opisy dostępnych rozwiązań, wizualne schematy i instrukcje wdrożeniowe oraz case studies pokazujące skuteczność narzędzi w realnych kampaniach.
Czym jest TikTok Safety Suite?
TikTok Safety Suite to kompleksowy zestaw narzędzi bezpieczeństwa i dopasowania reklam, który uwzględnia każdy etap kampanii – od planowania po raportowanie – pomagając markom skutecznie realizować strategie reklamowe zgodne z ich wartościami.

– Zaufanie jest podstawą nowoczesnego marketingu. W dzisiejszym cyfrowym świecie konsumenci oczekują, że marki będą spójne z ich wartościami, a reklamodawcy potrzebują pewności, że ich przekaz pojawia się we właściwym kontekście. W TikToku jesteśmy zaangażowani we wspieranie marek w poruszaniu się po tej rzeczywistości – nie tylko poprzez zapewnianie im bezpieczeństwa, ale także przez wzmacnianie ich pozycji. TikTok Safety Suite wykracza poza standardy branżowe, aby zapewnić reklamodawcom proaktywne, elastyczne rozwiązania, które oddają kontrolę w ich ręce. Uruchamiając TikTok Video Exclusion List, TikTok Profile Feed Exclusion List oraz TikTok Brand Safety & Suitability Playbook, potwierdzamy nasze zaangażowanie w innowacje, transparentność i budowanie zaufania do marki – mówi Sofia Hernandez, globalna dyrektor ds. marketingu biznesowego w TikToku.
Dołącz do dyskusji: TikTok daje markom więcej kontroli nad kontekstem emisji reklam