SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Temu reklamodawcą numer jeden na platformach Mety. Wzrost o 40 proc. i ogromna przewaga nad Allegro

W marcu najaktywniejszą reklamowo marką w systemie Meta (Facebook, Instagram) było Temu Poland, a SkyShowtime przejął prowadzenie w zasięgach. Z kolei najbardziej zasięgową reklamą okazała się Wielkanocna loteria marki Lindt – wynika z najnowszego raportu Ad Trends Sotrender. 

fot. Justin Sullivan/Getty AFP/East News fot. Justin Sullivan/Getty AFP/East News

Liderem wśród najbardziej aktywnych reklamodawców Meta pozostaje Temu Poland, czyli chiński marketplace. W porównaniu do lutego, marka znacznie zintensyfikowała swoje działania, publikując o 40 proc. więcej reklam. Temu Poland zwiększyło ich liczbę aż o 16 tysięcy, co jeszcze bardziej umocniło przewagę marki nad konkurencją (dla porównania Allegro wyemitowało jedynie 480 reklam). 

Na drugim miejscu, bez zmian w stosunku do poprzedniego miesiąca, znajduje się Archicom. Ta marka także nie pozostała w tyle i zwiększyła liczbę aktywnych reklam o 11 proc. Zaskoczeniem w marcu jest awans Shein na 3. miejsce podium. Marka ta zwiększyła liczbę swoich reklam aż o 153 proc.


SkyShowtime przejmuje prowadzenie w zasięgach

Lidl Polska stracił w marcu tytuł reklamodawcy z najwyższą wartością wskaźnika Reach Score na rzecz marki SkyShowtime, która odnotowała przyrost o 20 proc.. SkyShowtime znacznie zwiększyło tym samym swoją przewagę nad bezpośrednim konkurentem, platformą Max. Na trzecim miejscu zestawienia niezmiennie znalazło się Temu Poland.

 

Zobacz też: Temu wyprzedziło Allegro
Wielkanocna loteria Lindt najbardziej zasięgową reklamą

W lutym tylko jedna reklama osiągnęła zasięg powyżej 10 milionów, a w tym miesiącu aż 5 reklam z zestawienia przekroczyło próg 11 milionów.

Najlepszy wynik uzyskała reklama wielkanocnej loterii marki Lindt, a tuż za nią znalazły się reklamy Lidl Polska oraz platformy Max.

W marcu koszt CPC wyniósł 0,90 zł (wzrost o 5 proc. w stosunku do lutego), a koszt CPM wyniósł 3,64 zł (wzrost o 23 proc.). Wśród odbiorców reklam w systemie Meta było 45,6 proc. mężczyzn i 54,4 proc. kobiet. 

Dołącz do dyskusji: Temu reklamodawcą numer jeden na platformach Mety. Wzrost o 40 proc. i ogromna przewaga nad Allegro

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dość
Chyba największy spammer.
Te reklamy Temu wylewają się dosłownie z każdej strony.
Na YouTube są już nie do zniesienia (chińska tandeta reklamowana przez kulawego lektora AI).
0 1
odpowiedź