Fox Kid numerem jeden
Fox Kids - Stacja Telewizyjna Roku 2004 w Polsce
Fox Kids otrzymała od tygodnika "Media i Marketing Polska" tytuł Stacji Roku 2004.
Jak czytamy w uzasadnieniu doceniony został zdecydowany wzrost m.in. widowni i dystrybucji kanału oraz aktywność marketingowa.
Przypomnijmy, że od początku 2005 r. wprowadzona zostanie w Polsce nowa nazwa kanału - Jetix. Maciej Bral, Managing Director - Poland & CEE, JETIX Europe Ltd powiedział, że Jetix ma mieć "nową, lepszą jakość" pozostając jednak w zgodzie z charakterem i wartościami stacji. Już w kwietniu 2004 r. w ramówce stacji pojawił się blok programowy Jetix, który sukcesywnie poszerza godziny nadawania - w grudniu będzie to już 8 godzin dziennie.
Najważniejszą częścią oferty programowej Fox Kids/Jetix są animowane seriale dla dzieci - największą popularnością w Polsce cieszą się "Odlotowe agentki", wciąż popularne są klasyczne seriale, takie jak "Lucky Luke" czy "Sąsiedzi". W ramówce znaleźć można tak znane tytuły jak "Sonic X", "Teenage Mutant Ninja Turtles", "Power Rangers Ninja Storm" czy "Spiderman".
Fox Kids/Jetix stawia na interakcję z widzami - Maciej Bral zapowiedział zwiększenie liczby konkursów i specjalnych akcji skierowanych bezpośrednio do widzów. Listopadowy konkurs Jetix Mania jest trzecią z tegorocznych edycji. W komunikacji z widzami pomagają strony internetowe Fox Kids/Jetix - w październiku odnotowano ponad 3,7 mln odsłon. Na styczeń 2005 r. planowana jest czwarta edycja Akademii Fox Kids/Jetix, serii edukacyjnych warsztatów skierowanych do dzieci i młodzieży o tematyce filmowej, muzycznej i artystycznej.
Zdaniem Jacka Skrodzkiego, dyrektora działu sprzedaży At Media, mającego w swojej ofercie m. in. Fox Kids/Jetix, stacja ta dzięki swoim dwóm kanałom (Fox Kids i Fox Kids Play) oraz nadawaniu do godz. 24 na głównym z nich zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy młodych ludzi: od przedszkolaków, poprzez dzieci, nastolatków, do młodych osób, do 24 roku życia. Widownia dorosła, rodzice i opiekunowie, stanowi również istotną grupę widzów. Dzięki temu pojawiają się nowe kategorie reklamodawców, jak samochody, kosmetyki, żywność czy komórki.
Dołącz do dyskusji: Fox Kid numerem jeden