Ford zaczyna globalny przetarg reklamowy. Obsługi broni WPP
Firma motoryzacja Ford rozpoczęła globalny przetarg reklamowy. Pojawiły się spekulacje, że koncern jako z największych klientów holdingu reklamowego WPP podjął decyzję o przeglądzie wskutek rezygnacji złożonej przez Martina Sorrella.
Niespełna tydzień po tym, jak Martin Sorrell poinformował, że odchodzi z funkcji szefa holdingu WPP, jeden z największych jego klientów - firma Ford - ogłosiła start globalnego przetargu reklamowego.
Jak się okazuje, informacja ta nie jest zaskoczeniem dla WPP. Już w listopadzie ub.r. Ford zapowiadał w rozmowach z holdingiem, że planuje przeprowadzić taki przegląd agencji.
W 2016 roku WPP zmieniło nazwę swojego zespołu w Detroit do obsługi Forda na Global Team Blue (wcześniej były to Blue Hive i Retail First). GTB działa poprzez sieć 49 biur na sześciu kontynentach i jest największym zespołem agencji WPP, zatrudniającym ponad 2000 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Ford zaczyna globalny przetarg reklamowy. Obsługi broni WPP