Polka na czele strategii Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej
Barbara Grabiwoda objęła stanowisko chief commerce strategy officer w Publicis Groupe na region Europy Centralnej i Wschodniej (CEE).

Barbara Grabiwoda będzie podlegać bezpośrednio Marii Tudor, chief operating officer Publicis Groupe CEE.
Skupi się także na wzmacnianiu zaangażowania Publicis Groupe CEE w innowacje, integrację i rozwój klientów w szybko zmieniającym się środowisku komunikacyjnym.
Będzie odpowiedzialna za proces łączenia retail media i treści commerce, napędzanie innowacji w zakresie contentu zasilanego przez AI, skalowanie produktów i rozwój hubów, zwiększanie wzrostu i innowacji klientów, a także skalowanie biznesu kluczowych klientów z branży retail na wielu rynkach.
W dłuższej perspektywie, rola Barbary Grabiwody będzie obejmować wszystkie aspekty strategii mediowej i komunikacyjnej.
Barbara Grabiwoda wnosi do Publicis Groupe CEE bogate doświadczenie w strategii commerce, transformacji cyfrowej i skalowalnej produkcji treści. Ostatnio pełniła funkcję Chief Strategy Officera w PXP / Publicis Production, gdzie odegrała kluczową rolę w kształtowaniu strategii eCommerce i produkcji, wspieraniu innowacji oraz wzmacnianiu współpracy między zespołami.
Barbara Grabiwoda ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. strategii w PXP / Publicis Production, gdzie odegrała kluczową rolę w kształtowaniu strategii handlu elektronicznego i produkcji, wspieraniu innowacji i wzmacnianiu współpracy między zespołami.
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, pełniła funkcje kierownicze w Polskich Liniach Lotniczych LOT, Alior Banku i Tchibo, gdzie z powodzeniem poruszała się na styku biznesu i marketingu, napędzając transformację cyfrową.
Barbara Grabiwoda jest również liderem myśli w zakresie produkcji treści opartej na sztucznej inteligencji. W 2024 r. była główną autorką Supercharging Content Production with GenAI: Turning Buzzwords into Scalable Practices – A Cross-Sector Analysis , obszernego dokumentu badającego wpływ sztucznej inteligencji na wydajność i optymalizację produkcji treści.
Posiada również tytuł doktora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie jej badania nad zachowaniami zakupowymi pokolenia Z zostały nagrodzone tytułem Najlepszej Rozprawy Doktorskiej Roku. Ponadto wykłada na najlepszych polskich uniwersytetach i jest autorką książki “The Economics of Digital Shopping in Central & Eastern Europe” (Cambridge University Press, 2022).
– Nominacja Basi podkreśla nasze zaangażowanie w budowanie najnowocześniejszych zdolności strategicznych, handlu i mediów detalicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Wnosi wyjątkową wizję, głęboką wiedzę branżową i udowodnioną zdolność do kierowania transformacją. Jesteśmy przekonani, że pod jej przywództwem nasza oferta strategiczna będzie nadal ewoluować i przynosić naszym klientom znaczące rezultaty – skomentowała Maria Tudor.
Dołącz do dyskusji: Polka na czele strategii Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej