SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska marka modowa klientem agencji Big Picture

BLAAR, polska marka modowa projektująca ubrania dla kobiet niższego wzrostu, dołączyła do grona klientów Big Picture - poinformowano w komunikacie prasowym. Agencja odpowiada m.in. za otwarcie pierwszego butiku stacjonarnego marki w Warszawie oraz kompleksową obsługę PR-ową. 

mat.prasowe mat.prasowe

Big Picture i marka BLAAR nawiązały współpracę na drodze rekomendacji. Wspomniana agencja będzie pełnić rolę partnera odpowiedzialnego za prowadzenie biura prasowego, relację z mediami czy realizację działań specjalnych, w tym otwarcie flagowego butiku, który w miniony weekend rozpoczął działalność w Warszawie. 

BLAAR to pionierska marka w Polsce, która w pełni odpowiada na potrzeby kobiet petite, oferując odzież skrojoną z myślą o proporcjach niskiej sylwetki. Dzięki precyzyjnemu dopasowaniu marka eliminuje problem źle dobranych ubrań – za długich rękawów, zbyt szerokich ramion czy niewłaściwie rozmieszczonych zaszewek. BLAAR łączy miejską elegancję z funkcjonalnością, proponując ubrania, które podkreślają kobiecość i zapewniają komfort. Założycielka marki, Ida Gospodarczyk, postanowiła stworzyć modę, która nie tylko pasuje na kobiety do wzrostu 164 cm, ale również inspiruje do przełamywania stereotypów, tworząc społeczność #blaargirls. Wszystkie produkty BLAAR wykonane są z naturalnych tkanin, z dbałością o detale, zapewniają większy komfort i wygodę noszenia, jednocześnie będąc bardziej przyjazne dla środowiska - czytamy w komunikacie prasowym. 

Firma Big Picture, założona przez Hannę Waśko w 2015 roku i zarządzana wspólnie z Heleną Korniejew, oferuje usługi doradcze z zakresu public relations i public affairs. W trakcie dotychczasowej działalności  trzykrotnie uzyskała tytuł agencji roku, zdobywając najwięcej nagród w konkursie Złotych Spinaczy Związku Firm Public Relations. Zakres kompetencji agencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji.

 Wyróżnikiem firmy jest kompetencja pracy dla rynkowych liderów i pionierów, a więc zdolność realizacji projektów szczególnie wymagających, spektakularnych i wielopłaszczyznowych. Do Klientów firmy na przestrzeni lat należą m.in. InPost, Allegro, Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Reckitt Benckiser, Polpharma S.A. i Polpharma Biologics, L'Oréal Polska, Coca-Cola, Rochstar, czy KSW. 

W ramach praktyki pro bono zespół agencji wspiera największe organizacje społeczne – Szlachetną Paczkę, Stowarzyszenie Sędziów Polskich IUSTITIA, Amnesty International, Fundację Onkologiczną Alivia czy Fundację Rak’n’Roll. Firma, łącząc wieloletnie doświadczenie consultingowe z korzeniami w środowisku organizacji społecznych, specjalizuje się w projektach splatających biznes z działaniem na rzecz dobra publicznego – zarządzała m.in. projektami Fundacji Grażyny Kulczyk, Oxford Noble Foundation, komunikacją działań społecznych Rafała Brzoski czy filantropijnym zaangażowaniem Jerzego Staraka - przypomniano w komunikacie prasowym. 

Dołącz do dyskusji: Polska marka modowa klientem agencji Big Picture

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl