Maksymilian Salski na czele zespołu ds. subskrypcji w Grupie Agora
Od marca Maksymilian Salski pełni rolę chief subscription officer w Grupie Agora. Nowe obowiązki będzie łączył z dotychczasową rolą head of subscriptions w “Gazecie Wyborczej”. Jednym z zadań Salskiego będzie rozwój portfolio subskrypcyjnego Grupy Agora.

Jako chief subscriptiono officer Maksymilian Salski będzie odpowiadał za opracowanie strategii subskrypcji marek należących do portfolio Grupy Agora, która uwzględni cele każdego brandu, projektowanie i wdrażanie wspólnych ofert, a także najlepsze wykorzystanie zasobów i narzędzi całej grupy mediowej dla rozwoju biznesów subskrypcyjnych - czytamy w komunikacie prasowym spółki.
– “Wyborcza” i Radio TOK FM pokazały – choć dekadę temu nikt w to nie wierzył – że w Polsce jest rzesza odbiorców, którzy chcą zapłacić za wartościowe dziennikarstwo. Nasze ambicje sięgają jednak dalej, dlatego chcemy, aby kluczowi menedżerowie odpowiedzialni w całej firmie za rozwój modelu subskrypcyjnego mieli wspólne cele i ściśle ze sobą współpracowali – mówi Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki “Wyborcza”.
Czytaj także: Krajobraz po wojnach. Prezes Agory: Ta firma prawie się przewróciła, niewiele brakowało
Maksymilian Salski będzie łączył nowe zadania w Grupie Agora ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami head of subscriptions w “Gazecie Wyborczej”. Na czele tego zespołu stoi od lipca 2023 roku, kiedy wrócił do jej zespołu po niespełna dwuletniej przerwie.
Od października 2021 r. Salski był związany z newonce.media, medium lifestylowo-kulturowym, skierowanym do Generacji Z, gdzie współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 r. w roli head of subscription nadzorował cały biznes subskrypcyjny newonce.media. Wcześniej, od 2016 roku, wraz z zespołem budował ofertę subskrypcyjną “Gazety Wyborczej”.
Dołącz do dyskusji: Maksymilian Salski na czele zespołu ds. subskrypcji w Grupie Agora
Brawo Maks i nieustającego wiatru w żagle życzę!