SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Initiative wygrał przetarg mediowy marki Kubota

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową kultowej polskiej marki Kubota.

 

Notowana na rynku NewConnect Kubota jest znana przede wszystkim z ikonicznych klapków. W ostatnich latach znacznie rozwinęła swoją ofertę, rozszerzając ją o linię odzieży i akcesoriów, i docierając do coraz szerszego grona odbiorców.

W ramach współpracy zespół Initiative będzie odpowiadał za strategiczne doradztwo oraz kompleksowe planowanie i zakup mediów. Współpraca rozpoczęła się w marcu 2025 i jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się pierwsza wspólnie zrealizowana kampania Kubota.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Wcześniej marka Kubota współpracowała z Havas Media Network.

Dołącz do dyskusji: Initiative wygrał przetarg mediowy marki Kubota

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl