Program "The Traitors. Zdrajcy" zyskał widzów w nowym paśmie
Średnio 811 tys. widzów ogląda drugą edycję programu „The Traitors. Zdrajcy” – wynika z danych Nielsena. Rozrywkowy format TVN, emitowany tej wiosny w nowym paśmie, zyskał widzów w porównaniu do pierwszej edycji emitowanej jednak w innym paśmie.

Druga edycja programu „The Traitors. Zdrajcy” wystartowała 23 lutego. W tym sezonie produkcja z udziałem Malwiny Wędzikowskiej nadawana jest w nowym paśmie, w niedziele o godz. 19.30. Po trzech tygodniach emisji „Zdrajcy” mają średnio 811 tys. widzów, co daje stacji TVN 5,83 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,52 proc. 16-49 oraz 9,25 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Stacja TVN w porze emisji programu "The Traitors. Zdrajcy” jest liderem oglądalności w obu grupach komercyjnych, a w gronie wszystkich widzów jest trzecia, za TVP1 i Polsatem.
Analizując wyniki trzech pierwszych odcinków formatu TVN, najwięcej widzów miała premiera drugiej edycji “Zdrajców”, która przyciągnęła przed ekrany średnio 924 tys., odbiorców. Z każdym odcinkiem widownia show jednak maleje, a ostatni epizod obejrzało średnio 743 tys. osób.
Program emitowany tej wiosny w nowym, niedzielnym paśmie zyskał średnio 65 tys. widzów w porównaniu do wyników trzech pierwszych odcinków “Zdrajców” emitowanych wiosną 2024 roku w środy o godz. 21.35. Odnosząc się do danych z ubiegłego roku, o ok. 2,3 proc. zmniejszył się jednak udział TVN w rynku, kiedy to stacja emitująca „The Traitors” miała pozycję lidera w każdej z grup widzów.
Czytaj także: Drugi sezon „The Traitors: Zdrajcy” z kilkoma zmianami. Producentka zdradza szczegóły
“Traitors. Zdrajcy” mniej popularni niż “MasterChef Nastolatki” rok temu
Wiosną ubiegłego roku stacja TVN emitowała w niedziele wieczorem o godz. 20.00 pierwszy sezon kulinarnego show “MasterChef Nastolatki”. Pierwsze trzy odcinki programu z udziałem Michela Morana, Doroty Szelągowskiej i Tomasza Jakubiaka miały średnią oglądalność na poziomie 900 tys. widzów, co przełożyło się na 6,65 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 9,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,51 proc. w grupie wiekowej 20-54 – według danych Nielsena.
Program “The Traitors. Zdrajcy”, produkowany na zlecenie TVN przez firmę Jake Vision, jest oparty na holenderskim formacie zainspirowanym grą Mafia. Uczestnicy wspólnie wykonujący zadania, zbierają pieniądze do puli nagrody głównej (maksymalnie może to być 500 tys. zł). Dodatkowo Lojalni rywalizują ze Zdrajcami, którzy wzajemnie eliminują się z gry.
Dołącz do dyskusji: Program "The Traitors. Zdrajcy" zyskał widzów w nowym paśmie