FCB Warsaw bardziej sieciowa, już bez &theMilkman
Działalność rozpoczęła agencja reklamowa FCB Warsaw (należy do Keino Group), zastępując funkcjonującą przez ponad trzy lata FCB&theMilkman. – Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji – zapowiada współzałożyciel agencji Tomasz Pawlikowski.

FCB&theMilkman działała jako agencja alifiacyjna sieci FCB (należącej do koncernu IPG), natomiast FCB Warsaw ma bliżej współpracować z tą siecią.
– Ewolucja naszej działalności w FCB Warsaw otwiera nowy rozdział naszej obecności w Polsce i umacnia wieloletnie partnerstwo z Tomaszem Pawlikowskim i jego zespołem, którzy od lat kształtują rynek reklamowy w regionie – podkreśla w komunikacie Tyler Turnbull, globalny CEO FCB.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
FCB Warsaw należy do Keino Group, w skład której wchodzą też agencja mediowa Mido oraz dom produkcyjny Joho. Oferuje usługi w zakresie strategii, kreacji, produkcji oraz planowania i zakupu mediów.
– FCB od zawsze wyznacza kierunki w kreatywności w naszej branży. Naszym celem jest bycie najbardziej kreatywną agencją w regionie. Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji – zapewnia Tomasz Pawlikowski, współzałożyciel FCB Warsaw.
Keino Group zatrudnia 70 osób. Obsługuje marki takie jak Zdrofit, Stokrotka, UNICEF i WWF.
Z kolei sieć FCB w ub.r. pozyskała globalnie klientów takich jak Kellanova, Kenvue, Kimberly-Clark i Perfetti Van Melle.
Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw bardziej sieciowa, już bez &theMilkman