Starcom, McCann Poland, McDonald's i Maspex mają najwięcej nominacji do Effie 2021
Jury tegorocznej, 22. edycji konkursu Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (Publicis Groupe), wśród agencji reklamowych - McCann Poland, a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s i Grupa Maspex.
Ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich, wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
Wśród agencji reklamowych najwięcej nominacji otrzymały: McCann Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5).
12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe), kolejne otrzymali Performics (7) i Spark Foundry (7) oraz należąca do GroupM agencja Wavemaker (6).
Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), LEGO (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).
Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji Jury przyznało w kategorii React & Defend.
Uzupełnienie: w kategorii Napoje Bezalkoholowe współzgłaszającym kampanii Sprite "Jest rok 2077. Pragnienie to przeszłość" jest CD PROJEKT RED.
Uroczysta gala wręczenia tegorocznych nagród Effie Awards odbędzie się 26 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Starcom, McCann Poland, McDonald's i Maspex mają najwięcej nominacji do Effie 2021