Effie 2011: zgłoszenia do końca czerwca, Sobieraj na czele jury
W tegorocznej edycji Effie prace można zgłaszać do 30 czerwca. Oceni je jury, którego przewodniczącym został Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.
Zgłoszenia do tegorocznej, dwunastej edycji Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards - organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - można przesyłać do końca czerwca na stronach platforma.sar.org.pl i effie.pl. W serwisach znajdują się również wszystkie informacje o Effie, jego regulamin oraz instrukcje obsługi pomagające prawidłowo zgłosić prace i załączyć materiały dowodowe i kreację.
Przypomnijmy, że w konkursie nagradzane i wyróżniane są najskuteczniejsze prace z komunikacji marketingowej wszelkie rodzaju: tradycyjnej i alternatywnej, cyfrowej i drukowanej, designu i reklamy, a także płatnej i pro bono. Zgłaszać można każdą formę komunikacji marketingowej – jeśli ma się wnikliwą strategię, doskonałą kreację oraz świetne wyniki marketingowe, które tego dowodzą i które można udokumentować.
>>> SAR: Zmiany w Effie wyszły branży na dobre (wywiad)
W tym roku Effie obejmuje 17 kategorii. Zgłoszone prace będzie oceniać jury pod przewodnictwem Wojciecha Sobieraja, prezesa Alior Banku. Natomiast poszczególnymi grupami jurorskimi pokierują Agnieszka Hryniewicz-Bieniek (industry leader muli-sector w Google Poland), Monika Popławska (baverages division director w Nestle Polska), Marek Biskup (client services director w MillwardBrown SMG/KRC Poland), Paweł Patkowski (ekspert z branży telekomunikacyjnej, FMCG i sportowej) oraz Szymon Gutkowski (dyrektor zarządzający DDB Warszawa).
>>> Effie 2010: sukces PanMedia Western i Ogilvy, bez Grand Prix
Ogłoszenie wyników tegorocznej edycji Effie nastąpi 17 października podczas uroczystej gali w Warszawie. Partnerem konkursu jest Emerson Polska, partnerem merytorycznym i audytorem konkursu - Ernst & Young Polska, a patronem głównym - PKPP Lewiatan.
Dołącz do dyskusji: Effie 2011: zgłoszenia do końca czerwca, Sobieraj na czele jury