Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z nową dyrektorką. Wygrała konkurs
Katarzyna Chodacka od 2 stycznia dołączyła do zespołu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, na stanowisko dyrektorki strategiczno-operacyjnej.
Katarzyna Chodacka została wybrana w otwartym konkursie SAR, ogłoszonym w czerwcu ub.r. Raportuje do Pawła Tyszkiewicza, dyrektora generalnego SAR. Zastąpiła Annę Zimecką, która odeszła z organizacji z końcem 2024 roku.
- Katarzyna Chodacka wnosi do SAR wiedzę i kompetencje, które pozwolą organizacji umacniać swoją pozycję w branży oraz inicjować nowe projekty odpowiadające na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku komunikacji marketingowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Kasi, zarówno agencyjne, jak i marketerskie, pozwolą nie tylko ulepszać inicjatywy SAR, ale także aktywnie wspierać strategię otwartości stowarzyszenia, budując mosty między agencjami, marketerami i całą branżą - mówi Marcin Gaworski, prezes SAR.
Katarzyna Chodacka to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu. Poprzednio zarządzała IQ Marketing, gdzie odpowiadała za strategię, finanse i relacje biznesowe. Wcześniej tworzyła strategie dla globalnych i lokalnych marek oraz pracowała po stronie klienta w branżach lotniczej, telekomunikacyjnej i wyposażenia wnętrz.
Zobacz: Nawet 2,7 mln zł rocznie kosztuje udział w przetargach reklamowych
Nowa dyrektor w SAR
- Dołączenie do SAR to dla mnie ogromny zaszczyt i szansa na dalsze wspieranie rozwoju branży marketingowej w Polsce. Wierzę, że wspólnie z zespołem zrealizujemy wiele wartościowych inicjatyw. Chcemy postawić na otwartość i zapraszać do wspólnych projektów zarówno agencje stowarzyszone, klientów, jak i najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. Wierzymy, że ten twórczy tygiel będzie źródłem nowej jakości w ciągle zmieniającym się marketingowym krajobrazie – mówi Katarzyna Chodacka.
Obecna struktura SAR opiera się na menadżerach poszczególnych zespołów. Magdalena Spisak odpowiada za dział statutowy, Magdalena Tyszkiewicz za dział wiedza. Działem Administracji i Finansów kieruje Karolina Gąsiorowska. Za konkurs Effie odpowiada Wiola Kowalczyk-Żelek, a za konkursy KTR, Innovation, Imagination i Young Creatives - Daniel Kuber.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR z nową dyrektorką. Wygrała konkurs