„Dzień pełen przyjemności” promuje czekolady Wedla
W internecie trwa kampania promująca czekolady Wedla wypełnione dodatkami. Akcję pod hasłem „Dzień pełen przyjemności” przygotowały firmy Artegence i ZED Digital.
Kampania „Dzień pełen przyjemności” opiera się na konkursie, w którym internauci mogą wybrać cztery z szesnastu zaproponowanych przyjemności, np. wizytę w SPA, lekcję nurkowania lub masaż gorącymi kamieniami, a następnie odpowiadają na pytanie, jakimi składnikami wypełniliby czekolady Wedla. Autorzy najciekawszych odpowiedzi (a także wskazani przez nich ich znajomi) są nagradzani wybranymi przez siebie przyjemnościami (jeden zwycięzca tygodniowo) lub zestawami czekolad Wedla (pięć osób dziennie).
Czekoladowe Pisanki w wielkanocnej kampanii Wedla
Konkurs – mający podkreślać aspiracyjny i kobiecy charakter czekolad Wedla – wspierają działania reklamowe na największych polskich portalach oraz aplikacja „Dzień Przyjemności” na Facebookowym fanpage’u E. Wedel. Zresztą w zabawie można wziąć udział bezpośrednio z poziomu banneru, bez konieczności przechodzenia na stronę poświęconą akcji.
Za strategię, kreację i realizację kampanii – rozpoczętej 14 marca, a zaplanowanej do 11 kwietnia – odpowiada agencja Artegence, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy ZED Digital.
Dołącz do dyskusji: „Dzień pełen przyjemności” promuje czekolady Wedla