SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wedel promuje czekolady z nadzieniem

Agencja Digital Kingdom przygotowała kampanię nadziewanych czekolad E.Wedel.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Głównym elementem szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych jest muzyczny spot.

W ramach współpracy powstał spot bazowy 15 sekund oraz 7 spotów 6-sekundowych dedykowanych poszczególnym smakom czekolad nadziewanych E.Wedel: czekoladzie mlecznej truskawkowej, czekoladzie mlecznej malinowej, czekoladzie mlecznej jagodowej, czekoladzie gorzkiej wiśniowej oraz czekoladzie gorzkiej truskawkowej.

Do każdej z wersji powstał osoby mini utwór muzyczny, a w warstwie wizualnej zostały wykorzystane specjalnie przygotowane z tej okazji ujęcia food & lifestyle.

Za kreacją kampanii i produkcją wszystkich assetów stoi agencja Digital Kingdom. Spot powstał we współpracy z RAU Performance. 

Dołącz do dyskusji: Wedel promuje czekolady z nadzieniem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Ciekawe jaka waga tych czekolad. Od dawna szerokim łukiem omijam pewne marki i nie wiem.
3 0
odpowiedź
User
mike
Jaka gramatura? Też oszukana niby dla "dobra klienta"?
3 0
odpowiedź
User
Sandrulka XD
Nie jem nadziewanej, bo mnie skręca, a gorzka sprawia mi coraz większą gorycz jak czytam paragony.
3 0
odpowiedź