SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DPG wydało wakacyjny folder dla sieci Biedronka

Wydawnictwo Direct Publishing Group przygotowało wakacyjne wydanie folderu reklamowego dla firmy Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci sklepów detalicznych Biedronka.

Folder pod tytułem „Moc wakacji, moc atrakcji”, przedstawiający letnią ofertę produktową Biedronki, będzie dostępny w sklepach sieci od 7 czerwca br. Jego celem będzie zachęcenie klientów sklepów Biedronka do zakupu sprzętu i akcesoriów przydatnych w czasie wakacji.  Zawartość folderu została podzielona na trzy działy: „Autem w świat”, „Wśród zieleni” i „Nad wodą”.  W każdym z trzech działów poza prezentowanymi produktami będą też porady ekspertów. Katalog ukaże się w nakładzie 1 550 000 egz.

DPG przygotowało dla Jeronimo Martins Dystrybucja także dwa plakaty reklamowe, promujące folder w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.

Dołącz do dyskusji: DPG wydało wakacyjny folder dla sieci Biedronka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl