Discovery monitorowane
Discovery jako pierwszy z kanałów tematycznych dołączy do systemu szczegółowego monitoringu oglądalności
"Discovery od kilku lat korzystało z systemu mierzenia oglądalności, ale publikowane były tylko dane ogólne. Stając się częścią systemu monitoringu AGB Polska zarówno my jak i nasi klienci mamy dostęp do szczegółowych informacji na temat oglądalności poszczególnych programów i reklam minuta po minucie." - powiedziała Katarzyna Kieli dyrektor Discovery Polska.
Dzięki szczegółowym danym dostępnym w systemie użytkownik będzie mógł wygenerować raport analizujący sytuację dla dowolnie definiowanych grup celowych, dowolnego okresu czy dowolnego programu. "Jest to rzecz bardzo ważna z punktu widzenia reklamy. Precyzyjne informacje dotyczące struktury widowni, zasięgu kanałów, udziału w rynku i wiele innych będą bardzo pomocne przy ocenie efektów lub planowaniu kampanii reklamowych." - dodała Katarzyna Kieli.
Inne
Dołącz do dyskusji: Discovery monitorowane