Decathlon i IKEA wymieniają się hasłami reklamowymi
Na czas trwającego lockdownu Decathlon i IKEA razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu. Akcję przygotowały wspólnie agencje Przestrzeń, VMLY&R Poland, Wavemaker oraz MullenLowe Warsaw.
Kampania zaczęła się w ubiegłym tygodniu od billboardów na warszawskim Targówku, w pobliżu sąsiadujących ze sobą sklepów Decathlon i IKEA. Marki rozpoczęły na nich bezpośredni dialog, motywując się nawzajem (a także swoich klientów) do podjęcia sportowej aktywności we własnych czterech ścianach i do odpowiedniego zadbania o przechowywanie sprzętów do tego potrzebnych.
Kolejna odsłona "konfliktu" przeniosła się do mediów społecznościowych, gdzie oba brandy wymieniały się wiadomościami.
Zdobądź dodatkowe punkty w swoim domu z koszem KNODD i traf do niego ze sportowymi akcesoriami. Hej Decathlon Polska, rzucicie za trzy? #sportnasalony
Opublikowany przez IKEA Wtorek, 2 lutego 2021
Namaste IKEA Jakaś asana? #sportnasalony
Opublikowany przez Decathlon Polska Środa, 3 lutego 2021
Decathlon i IKEA razem motywują do aktywności
Na czas trwania kampanii marki zamieniają się swoimi claimami. Teraz to Decathlon wita w lepszym domu, a IKEA sprawdza się w sporcie.
W ten sposób marki jeszcze mocniej podkreślają cel swojej współpracy – pokazanie, że w odpowiednio urządzonym domu można wygodnie uprawiać sport.
Wspólną kampanię obu marek prowadzą agencje Przestrzeń - wiodąca agencja reklamowa marki Decathlon, oraz agencja VMLY&R - wiodąca agencja reklamowa IKEA Polska.
Za zakup i planowanie mediów odpowiadają Wavemaker oraz MullenLowe Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Decathlon i IKEA wymieniają się hasłami reklamowymi