De Agostini reklamuje kolekcję „Dwunastu Apostołów” (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa nowej kolekcji wydawnictwa De Agostini - „Dwunastu Apostołów”. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały firmy Isobar Poland, Carat Polska, iProspect i Amnet Polska.
„Dwunastu Apostołów” to kolekcja pozwalająca zbudować model flagowego okrętu Floty Czarnomorskiej w skali 1:100. Reklamy podkreślają, że pierwszy numer kolekcji kosztuje 4,99 zł, a kupić można go zarówno w kioskach, jak i poprzez serwis internetowy DwunastuApostolow.pl.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 13 stycznia w telewizji (spoty 20- i 10-sekundowe w TVP1, TVP2, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych z oferty TVN, Polsatu i TVP) oraz internecie (bannery i spoty wideo na YouTubie, stronach z sieci Google Display Network, w wyszukiwarce Google i na Facebooku). Potrwa do 25 stycznia.
Za przygotowanie i realizację kampanii (w tym planowanie i zakup mediów) odpowiadają agencje Isobar Poland, Amnet Polska i iProspect oraz dom mediowy Carat Polska (wszystkie te firmy należą do grupy Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: De Agostini reklamuje kolekcję „Dwunastu Apostołów” (wideo)