Dawtona reklamuje nową linię ketchupów
Dawtona rozpoczęła kampanię reklamową, w której promuje nową linię ketchupów. Firma chce też działaniami reklamowymi odświeżyć wizerunek marki. Akcję realizuje RL Media, agencja należąca do Group One.

Wystartowała kampania promocyjna ketchupu Dawtona. Działania obejmują szerokie wsparcie telewizyjne na stacjach głównych oraz tematycznych. Zaplanowano również emisję video na platformie YouTube, kampanię display oraz działania SEM.
W ramach akcji RL Media odpowiada za opracowanie działań telewizyjnych i digitalowych. Spółka pracuje w modelu House of Communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube.
Za przygotowanie koncepcji i spotu odpowiada agencja GPD, za działania w social mediach jest odpowiedzialna agencja Cut the Mustard.
RL Media oraz marka Dawtona współpracują ze sobą od 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Dawtona reklamuje nową linię ketchupów