Cut The Mustard rozszerza współpracę z marką Brit
Marka Brit, której dystrybutorem w Polsce jest firma Azan, rozwija swoją obecność w mediach społecznościowych. Agencja Cut The Mustard od października odpowiada za ongoingową komunikację marki Brit na Instagramie i Facebooku, a także za uruchomienie i prowadzenie nowego profilu na TikToku.

Nowy etap współpracy obejmuje realizację strategii, która pozwoli marce Brit zbliżyć się do swoich odbiorców, oferując unikalne treści dostosowane do dynamicznie rozwijających się platform społecznościowych.
- Rozszerzenie współpracy z marką Brit to dla nas wyjątkowa szansa na dalsze kreowanie spójnej i nowoczesnej komunikacji. Cieszymy się, że powierzono nam tak kluczowe zadanie, jak rozwój obecności na platformach społecznościowych, w tym uruchomienie profilu na TikToku. Dzięki naszym wspólnym działaniom chcemy przyciągnąć jeszcze więcej odbiorców i pokazać, jak ważna jest troska o zwierzęta w codziennym życiu – komentuje Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard rozszerza współpracę z marką Brit