SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent kultowych chipsów i chrupek zmienia komunikację

Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie brzmi „Lorenz. W naszych rękach". Jest to kreatywny koncept, łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek z portfolio oraz z elementami odpowiedzialności.

– Nowa rama komunikacyjna „Lorenz. W naszych rękach” powstała z przekonania, że to, co trzymamy w dłoniach, ma także wymiar symboliczny. Dłońmi otwieramy paczki naszych przekąsek, dzielimy się nimi, a jednocześnie symbolizują one sprawczość. To właśnie w naszych rękach jest odpowiedzialność za wybory, dlatego stawiamy na zaangażowanie, by pokazać zmiany na lepsze i zachęcić do tego konsumentów – wyjaśnia Anita Gwizdek, senior marketing manager Lorenz.

Zaproszenie do wspólnego działania

Nowa rama komunikacyjna łączy markę korporacyjną Lorenz z poszczególnymi markami z portfolio firmy, czyli m.in. jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, które będą nadal budować swój unikalny wizerunek. Firma chce tym przekazać, że w kwestii odpowiedzialności warto zacząć od siebie i pokazuje konsumentom działania w różnych obszarach CSR.

Jednocześnie nowa rama komunikacyjna łączy w sobie kluczowe obszary strategii Lorenz: radość z życia, którą dostarczają przekąski w celebracji codziennych chwil oraz odpowiedzialność za człowieka i środowisko. Symbolika rąk w materiałach komunikacyjnych ma na celu wzbudzać emocje, pokazywać bliskość i namacalność działań firmy.

Zobacz też: Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchips

– Jednym z nowych elementów w komunikacji Lorenz jest wprowadzenie ikon do komunikacji odpowiednich działań z obszaru odpowiedzialności. Ikony, takie jak “mniej soli”, “niesmażone”, “mniej plastiku”, czy też “well-being”, widoczne w naszych kampaniach w TV i innych mediach stanowią odzwierciedlenie celów oraz działań Lorenz w ramach CSR, a także potwierdzenie naszego zaangażowania w promowanie lepszych wyborów – mówi Aleksandra Paciorek, senior brand, PR and corporate communication Lorenz.

Komunikacja marek Lorenz w ramach nowej ramy komunikacyjnej obejmuje wszystkie kanały komunikacji: spoty w telewizji dla marek Crunchips, Curly, Monster Munch oraz aktywności w digital i social mediach, z uwzględnieniem również Wiejskich Ziemniaczków oraz NicNac’s.

Nowa, międzynarodowa rama komunikacyjna pod hasłem przewodnim „Lorenz. W naszych rękach” obejmie wszystkie marki Lorenz. Za koncepcję kreatywną odpowiada poznańska agencja GPD. 

Dołącz do dyskusji: Producent kultowych chipsów i chrupek zmienia komunikację

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl