Cut the Mustard z business directorem. To były dyrektor zarządzający konkurenta
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard na stanowisko business directora.
Jan Zagrodzki przez prawie dwa ostatnie lata pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji FCB&theMilkman. Od lat związany jest z rynkiem agencji reklamowych. Pracował m.in. w Isobar, Agencji Warszawa czy Peppermint.
Ma wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak m.in. T-Mobile, Skoda, Lego, Grant’s, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony i innych.
– Z Janem znamy się od lat i uważnie śledziliśmy swoje zawodowe ścieżki rozwoju. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu znacząco wzmocni naszą organizację. W 2025 roku chcemy mocniej skupiać się na partnerskim i strategicznym podejściu do współpracy zarówno z nowymi, jak i bieżącymi klientami agencji – stąd nowa rola Jana w agencji – mówi Karolina Witecka, CEO & co-founderka Cut The Mustard.
– To co jest zaplanowane w strategii rozwoju agencji na najbliższe lata jest bardzo ciekawe, ambitne i bliskie temu jak ja widzę przyszłość rynku - tym bardziej cieszę się z dołączenia do zespołu – dodaje Jan Zagrodzki, business director Cut The Mustard
Dołącz do dyskusji: Cut the Mustard z business directorem. To były dyrektor zarządzający konkurenta