Danonki reklamowane na wakacje z patyczkami do mrożenia (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wakacyjnej edycji serków Danonki (produkowanych przez Danone Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Y&R, Syzygy Warsaw i MediaCom Warszawa.
W kampanii prezentowane są nowe opakowania Danonków, podkreślające korzyści wyróżniające te serki. Reklamy podkreślają też, że w wakacyjnej edycji do każdego opakowania jest dodany patyczek do mrożenia Danonków.
W spocie animowany brand hero marki pokazuje dzieciom, jak szybko przygotować mrożoną wersję tych serków.
Akcja reklamowa zaczęła się w połowie maja, obejmuje telewizję (15-sekundowy spot w kanałach dziecięcych), internet (m.in. media społecznościowe) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Spot reklamowy wyprodukowała agencja Y&R, za działania w social media odpowiada agencja Syzygy Warsaw, a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Danonki reklamowane na wakacje z patyczkami do mrożenia (wideo)