SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat naprawia usterkę

Po interwencji wortalu Wirtualnemedia.pl Cyfrowy Polsat wyjaśnił powody braku dostępności kanałów Eurosport i Eurosport 2 i przeprosił klientów.

W ramach umowy między Polsatem Cyfrowym a Eurosport, 1 października kanały Eurosport i Eurosport 2 miały być dostępne dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu w ramach Pakietu Familijnego.

Jednak wielu abonentów, szczególnie tych posiadających stare dekodery, miało problemy z odbiorem. Po interwencji wortalu „Wirtualnemedia.pl”, Cyfrowy Polsat naprawił usterkę i wystosował oświadczenie w tej sprawie.

W piśmie z 19 października czytamy:

„Z uwagi na docierające do Cyfrowego Polsatu sygnały od abonentów mówiące o problemach w odbiorze kanałów Eurosport i Eurosport 2 wprowadzonych do oferty w październiku br., władze platformy pragną poinformować, że zaistniały pewne zakłócenia w odbiorze tych kanałów spowodowane usterkami po stronie nadawczej. Dotknęły one użytkowników starszych modeli dekoderów Samsung i Thomson. Jednocześnie informujemy, że prace nad usunięciem usterki zostały niezwłocznie podjęte przez inżynierów Cyfrowego Polsatu i Eurosportu i już dzisiaj wieczorem wszyscy abonenci będą mieli możliwość odbioru kanałów Eurosport i Eurosport 2. Przepraszamy Klientów za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że atrakcyjna oferta programowa kanałów Eurosport i Eurosport 2 wynagrodzi naszym abonentom czas oczekiwania na ich włączenie”.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat naprawia usterkę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl