Coraz więcej powitalnych maili od internetowych sklepów
72 procent najpopularniejszych amerykańskich sklepów internetowych regularnie wysyła w tym roku powitalne wiadomości e-mail do swoich nowych użytkowników.
Jak informuje serwis Media Buyer Planner, powołując się na badanie firmy Email Experience Council, oznacza to wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy wskaźnik ten wynosił 66 procent.
Zdecydowana większość internetowych sprzedawców wysyła takie e-maile w ciągu 10 minut od rejestracji danego użytkownika na ich stronie. 19 procentom badanych sklepów zajmuje to powyżej jednej doby, a blisko 1/3 ponad tydzień.
Z badania Email Experience Council wynika także, że 58 procent takich wiadomości jest zgodnych z ustawą antyspamową CAN-SPAM, co oznacza, że zawierają adres zwrotny i możliwość rezygnacji z subskrypcji (przed rokiem wskaźnik ten wyniósł 52 procent).
W bieżącym roku wzrosła ilość powitalnych maili wysyłanych w formacie HTML: z 69 do 79 procent. Z kolei podobnie jak przed rokiem w tematach 3/4 wiadomości uwzględniona była nazwa danego sklepu online.
źródło: Media Buyer Planner
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej powitalnych maili od internetowych sklepów