SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-colowy Mikołaj reklamuje „Wyzwanie smaku” Pepsi (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca tegoroczną edycję „Wyzwania smaku”, eventów promujących Pepsi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One, Pink Pepper Media i Ewesa.

W spocie „Wyzwania smaku” Święty Mikołaj, kojarzący się z bożonarodzeniowymi reklamami Coca-Coli, bawi się na egzotycznych wakacjach. Ku zdziwieniu barmana, zamawia do picia nie Coca-Colę, tylko Pepsi, tłumacząc, że latem, na wakacjach może sobie na to pozwolić.

Spot kończy się informacją o eventach „Wyzwanie smaku”, w czasie których każdy może spróbować i zdecydować, czy bardziej smakuje mu Coca-Cola czy Pepsi (więcej na ten temat).

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w serwisach społecznościowych), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.

Kreacją i adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja BBDO Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja Digital One, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Za organizację eventów „Wyzwanie smaku” odpowiada agencja Ewesa, a działania PR realizuje agencja Questia.

Dołącz do dyskusji: Coca-colowy Mikołaj reklamuje „Wyzwanie smaku” Pepsi (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PZA
No to w Coca-Coli ciśnienie aż się podniosło, tylko czekać aż się mundial skończy i też w lecie dowalą reklamy z Mikołajem haha
odpowiedź
User
wdzięczny
bardzo dobrze, że zostało wytłumaczone w tekście o co chodzi w reklamie!

uważam, że ta adaptacja jest dużo lepsza, bardziej merytoryczna i świetnie zaadaptowana na nasz rynek
dużo lepsza niż ten beznadziejny oryginał
https://www.youtube.com/watch?v=BwzP7YZmmTE
odpowiedź
User
opolsia
przeciez w Polsce nie mogliby pokazac konkurencji w reklamie, bo wtedy byłaby to reklama porównawcza, a tak nie jest i wszystko gra - sprytne ;)

odpowiedź